[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق توسعه ملی، مهدی غضنفری رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی در آیین تودیع و معارفه معاونت اداری، مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی گفت: صندوق نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور و افزایش صادرات دارد.

وی افزود: در همین راستا صندوق آماده است به جز پشتیبانی های معمول ارزی و ریالی خود، از مگاپروژه های پیشران که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصویب شود حمایت ارزی کند و امید است شاهد تلفیق منابع هلدینگ های بزرگ، بانک های پشتیبان تولید و صندوق توسعه ملی برای یک تحرک بزرگ اقتصادی در سطح ملی و دستیابی به نرخ بالای رشد اقتصادی در کشور باشیم.

پیش از این، رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی در تشریح خطوط کلی و راهبردهای صندوق توسعه ملی، اظهار داشت: هم راستایی، هم افزایی و هماهنگی با سیاست های اقتصادی دولت در مسیر کنترل تورم و دستیابی به رشد پایدار، نخستین هدف صندوق توسعه ملی در دوره جدید کاری است.

در ادامه این جلسه، اعضای هیئت عامل صندوق توسعه ملی و نیز دستیار ویژه رئیس هیئت عامل، هر یک نقطه نظرات خود را در خصوص اهمیت صندوق توسعه ملی و ارتقای جایگاه آن عنوان کردند.

در پایان این آیین، ضمن تقدیر از خدمات فرهاد همتی، حکم انتصاب حمید اشتری در سمت معاون اداری، مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی توسط رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی به وی اهدا شد.

گفتنی است؛ حمید اشتری پیش از این معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران بود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان