[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله مسرور شامگاه پنج شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به مشکلات تالار مرکزی رشت و برگزاری جلسه ای با طرفین درگیر، اظهار کرد: مقرر شد اقدامات لازم برای رفع این مشکل از سوی دستگاه های مربوطه یعنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شهرداری رشت انجام شود.

وی با بیان اینکه در نخستین گام در راستای اخذ پروانه و پایان کار باید اقدامات لازم انجام شود، ادامه داد: به دلیل عدم تکمیل زیر ساخت ها واگذاری به بخش خصوصی امکان پذیر نیست قرار شد با مجوز وزیر ارشاد این تالار به مدت دو سال توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اداره شود.

مدیر کل بازرسی گیلان در ادامه با اشاره به حق و حقوق شهرداری از نظر انتفاع و استفاده از این محیط فرهنگی، گفت: در این زمینه نیز توافقات لازم بین دو مجموعه انجام شد.

وی همچنین به موضوع زمان بهره برداری از تالار مرکزی رشت نیز اشاره کرد و افزود: تا قبل از دهه مبارک فجر این تالار به بهره برداری واقعی برسد.

مسرور تأکید کرد: در صورت عدم تحقق این موضوع با توجه به تکلیفی که این سازمان دارد رأسا تکلیف بزرگترین تالار مرکزی شمال کشور را روشن می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان