[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اشرف جناتی عصر شنبه در همایش گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) با بیان اینکه حضرت زینب (س) با روایتگری دقیق خود مقابل تحریف واقعه کربلا ایستاد، بیان کرد: تبیین روشنگرانه و هنرمندانه حضرت زینب در کوفه ظلم یزید را بیش از پیش نمایان کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه انس با اهل بیت و شناخت ویژگی و زندگی آنها بهترین الگو برای انسان است، تصریح کرد: توسل و اتصال به اهل بیت نجات بخش است.

حضرت زینب با روایتگری دقیق جلوی تحریف واقعه کربلا ایستاد

حماسه کربلا با روایتگری دقیق حضرت زینب در تاریخ ماندگار شد

رئیس بسیج رسانه گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه حماسه کربلا با روایتگری دقیق حضرت زینب در تاریخ ماندگار شد گفت: خبرنگاران نیز به همین شیوه به بیان وقایع عصر خود می پردازند.

سرهنگ مهدی پارسا اظهار کرد: مدافعان سلامت جان خود را برای دفاع از انسان ها در طبق اخلاص گذاشتند و به شهادت رسیدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه حضرت زینب پیام رسان واقعه کربلا بودند، افزود: حماسه کربلا با روایتگری دقیق حضرت زینب در تاریخ ماندگار شد و خبرنگاران نیز به همین شیوه به بیان وقایع عصر خود می پردازند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید دستاوردهای نظام اسلامی را به جهانیان مخابره کنند، تصریح کرد: رسانه های داخلی در شرایطی که دشمن با تمام ابزار و امکانات علیه ما شبهه افکتی می کنند وظیفه خطیری بر عهده دارند.

پارسا با بیان اینکه خبرنگاران در جنگ روایت ها مقابل دشمنان نظام اسلامی قلم فرسایی می کنند، گفت: نباید با تعلل و سستی در انعکاس موفقیت های جمهوری اسلامی کاهلی کنیم و در برابر دشمن ضعف نشان دهیم.

حضرت زینب با روایتگری دقیق جلوی تحریف واقعه کربلا ایستاد

گفتنی است؛ که در پایان این مراسم از دو خانواده شهید مدافع سلامت گیلان، دو تن از خبرنگاران حوزه سلامت و تعدادی از ورزشکاران بسیج رسانه استان تقدیر شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان