[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی امینی شامگاه پنج شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار و اجرای گشت های مشترک، اظهار کرد: در حال حاضر دو سوم کارکنان قضائی و اداری اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان در این بخش فعال هستند.

وی با بیان اینکه گشت های مشترک در تا پاسی از ساعات شب نیز به نظارت بر بازار اقدام می کنند، ادامه داد: در حوزه فرآیند نظارت ها بر خلاف سابق که نظارت ها تنها بر عرضه کالاها انجام می شد هم اکنون تمام فرآیند تولید، توزیع و عرضه مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به اینکه این نظارت ها با دستگاه های کاشف و ضابط انجام می شود، گفت: در صورت مشاهده تکرار تخلف از سوی واحدهای صنفی با آنها برخورد می شود.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۱ هزار پرونده ای که در سه حوزه قاچاق کالا، بهداشت و درمان و خدمات ورودی به شعبات ادارات تعزیرات حکومتی استان به ۱۰ هزار و ۵۰۰ پرونده رسیدگی شده است، ادامه داد: باقی پرونده ها نیز در حال رسیدگی است.

امینی با اشاره به اینکه انتظار می رود تا پایان آذر ماه احکام سایر پرونده ها نیز صادر شود، افزود: بازرسی از بازار در طول سال به صورت مستمر در حال انجام است اما در ایام خاص سال همانند شب یلدا بازرسی ها تشدید می شود.

وی از شهروندان خواست تا هر گونه تخلف را می توانند با تماس سامانه شبانه روزی ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان شکایت خود را اعلام کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان اضافه کرد: از ۳۶۰ تماس مردم ۲۶۱ شکایت بررسی و رسیدگی شده است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان