[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالعلی شعبانی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به انتشار تصاویری از ضرب و شتم کارمند یکی از بانک های شهرستان شفت، اظهار کرد: علت درگیری اختلافات مالی بوده است.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه هر سه ضارب متواری این درگیری شناسایی و برابر هماهنگی قضائی احضار شدند، افزود: پرونده متهمان به مرجع قضائی ارسال شد.

وی با تاکید بر اینکه تأیید و تشخیص اتهامات وارده بر افراد و اثبات وقوع جرم منوط به انجام تحقیقات تکمیلی و رأی صادره از سوی مرجع قضائی است، گفت: با تحقیقات مشخص شد متهم اصلی با فرد مجروح در موضوع خرید و فروش دام، درگیری و اختلاف مالی و شخصی داشته است.

سرهنگ شعبانی با تاکید بر اینکه ضاربان سابقه کیفری نداشتند، افزود: پرونده با پیگیری پلیس تکمیل و متهمان پس از اعزام به دادسرا و هماهنگی قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شفت با بیان اینکه اقدامات پلیس در بررسی و کشف جرم مانند احضار، جلب، توقیف و دستگیری با هماهنگی قضائی انجام می شود، ادامه داد: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه دار کنند برابر قانون با آن ها برخورد می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان