[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ محمدی صبح چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه توجه به امنیت غذایی محوری ترین برنامه وزارت جهاد است، گفت: امنیت غذایی اقتدار ملی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه اقتدار غذایی، رشد اقتصادی، اشتغال، تأمین مواد اولیه سایر صنایع را به دنبال دارد، افزود: در این میان جایگاه بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی بسیار مهم است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور استان ها با اشاره به اینکه به دنبال احیای جهاد سازندگی هستیم، گفت: برای رسیدن به امنیت غذایی فرهنگ مدیریت جهادی باید دوباره بازبینی و بازنگری شود.

محمدی به اهمیت سرمایه گذاری خصوصی در بخش کشاورزی اشاره و اضافه کرد: باید به سرمایه گذاران بخش کشاورزی اهمیت ویژه ای داده شود در وزارت جهاد کشاورزی طرحی جهادی در حال آماده سازی بوده و با همکاری سازمان مهندسی کشاورزی در حال رفع موانع سرمایه گذاری در این بخش هستیم.

وی افزود: گره های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در استان ها نیز باید برطرف شود و مدیران دستگاه ها باید به دنبال گره گشایی برای سرمایه گذاران باشند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور استان ها در پایان ضمن قدردانی از زحمات «مسعود الماسی» رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی گیلان، گفت: «صالح محمدی» فردی از مجموعه خود جهاد کشاورزی این استان بوده و دارای تجربه و تخصص لازم برای تصدی این مسئولیت است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان