[ad_1]

هادی جعفرزاده فهیم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به حریق حدود ۶ هکتار از کوه های مریدان شهرستان لنگرود اظهار کرد: از روز گذشته شاهد وزش بادهای گرم و شدید هستیم که تا صبح امروز نیز ادامه داشته است.


وی با بیان اینکه آتش سوزی کوه های مریدان لنگرود توسط عوامل انسانی رخ داده است، گفت: دستگاه های امدادی، عملیاتی و خدمات رسان از ساعات اولیه در محل حضور داشتند و برای مهار حریق تلاش ها ادامه دارد.


سرپرست فرمانداری لنگرود با اشاره به عدم وجود راه های دسترسی مناسب برای ورود خودروهای آتش نشان به محل حریق افزود: در حال حاضرحریق تحت کنترل است ولی در صورت بحرانی شدن وضعیت حریق، از بالگرد برای خاموش کردن آتش استفاده می شود.


جعفرزاده با بیان اینکه نقش عوامل انسانی در ایجاد حریق کوه های مریدان برجسته است، تصریح کرد: در این راستا لیستی از مالکان زمین های اطراف منطقه ای که با حریق درگیر شده تهیه و پیگیری های لازم برای پاسخگو بودن این افراد از سوی دستگاه قضائی انجام می شود.


وی با بیان اینکه در روز گذشته نیز در برخی دیگر از مناطق شاهد آتش سوزی بودیم، گفت: خوشبختانه از حریق های عمدی یا سهوی که روز گذشته در لنگرود رخ داد خسارت جانی یا مالی در پی نداشت ولی بخش قابل توجهی از فضای سبز مراتع و جنگل ها دچار حریق شده بود.


انتهای پیام/۸۴۰۰۸




[ad_2]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان