[ad_1]

داریوش ملک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خیران و نیکوکاران آستارایی در اقدامی تحسین برانگیز با کمک ۴۰۰ میلیون ریالی در پویش «یلدای مهربانی»، شب چله را برای نیازمندان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی ماندگار کردند.

وی افزود: در این پویش بسته های یلدایی شامل هندوانه، انار، پرتقال و نارنگی، شیرینی، کیوی و مرغ روز در بین ۲۲۵ نفر از مددجویان و خانواده های نیازمند و معلول بهزیستی آستارا و نیز ۴۵ بسته یلدایی نیز در معلولان و مددکاران مرکز نگهداری معلولان تهیه، بسته بندی و توزیع شد.

سرپرست بهزیستی آستارا با اشاره به اینکه هدف از این پوشش خلق لحظه های شاد، خوشحال کردن دل افراد نیازمند و خانواده های معلولان و حمایت از بانوان سرپرست خانوار است، گفت: اقدام نیکوکاران در همین راستا و در مناسبت های مختلف و به خصوص در شب یلدا و این شرایط اقتصادی، نوع دوستی همشهریان و هموطنان نسبت به یکدیگر و حمایت از هم را نشان می دهد.

سرپرست اداره بهزیستی آستارا توزیع بسته های یلدایی را اقدامی در قالب رواق همدلی طرح پویش یلدای مهربانی عنوان کرد و گفت: مهمترین هدف در این کار کمک به خانواده های نیازمند و بی بضاعت در این شرایط سخت است که این کار در ادوار مختلف و در مناسبت های متعدد از سوی بهزیستی با همراهی و کمک خیران انجام می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان