[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد ستوده عصر دوشنبه در همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی در شفت با اشاره به اینکه امروز در دنیا داستان جنگ ها متفاوت است، اظهار کرد: مدل جنگ ها تغییر کرده است.

وی در ادامه با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب به جنگ اراده ها در سخنرانی اخیر اشاره کرد و گفت: در جنگ متقارن پیروز میدان کسی است که اراده داشته باشد و امروز جنگ، جنگ روایت ها است.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان به فتنه سال ۸۸ اشاره و با بیان اینکه خط تحریف خطرناک تر از جنگ تحریم ها است، افزود: اگر حقایق جامعه و انقلاب بازگو نشود دشمن به گونه ای دیگر آن روایت می کند.

ستوده در ادامه با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ عده ای با عملکرد و رفتار خود کشور باعث عقب ماندگی کشور شدند، تصریح کرد: این فتنه از سوی دشمنان به گونه ای روایت شد که جای ظالم با مظلوم عوض شد.

وی همچنین به شهادت سردار سلیمانی اشاره و با تأکید بر اینکه اتفاقات بعد از شهادت این شهید بزرگوار در طول تاریخ ۶۰ سال گذشته دنیا بی نظیر بود و بعد از چند روز رئیس جمهور وقت آمریکا مسئولیت این جنایت تروریستی را قبول و ایران را تهدید کرد که اگر به پایگاه های این کشور حمله شود آمریکا ۵۲ نقطه در ایران را هدف قرار می دهد.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه زمانی که عین الاسد هدف قرار گرفت بسیاری از نیروهای محافظ پایگاه فرار می کنند و بیش از ۱۰۰ نفر در این حمله کشته می شوند، گفت: جمهوری اسلامی ایران قادر بود تمام توان پهبادی آمریکا را نابود کند.

وی با اشاره به اینکه بستر تحقق جنگ روایت ها در فضای مجازی است، اظهار کرد: امروز جنگ و میدان عمل تغییر کرده و اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است.

ستوده با تأکید بر اینکه همه ما به دنبال اعتلای نظام و انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: اگر برای تمام فعالیت ها و برنامه ها پیوست فضای مجازی تهیه و تدوین نشود کاری انجام نشده است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان