[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی شهرستان شفت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و ۲۰ نفر از فعالان این فضا تجلیل شدند.

فرمانده سپاه ناحیه شفت در این همایش با اشاره به نزدیکی حماسه ۹ دی، اظهار کرد: این روز نماد بصیرت، دشمن شناسی و حماسه آفرینی ملت ایران است.

سرهنگ نقدپور با بیان اینکه این حماسه برای نسل جوان باید به صورت ویژه و اساسی تبیین و تشریح شود، تصریح کرد: بی شک استمرار حماسه ۹ دی در پیمودن راه شهید سلیمانی محقق می شود چرا که وی سرباز بی مزد ولایت بود که مسیر نورانی را تا شهادت پیمود.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان شفت دو روز جلوتر از ۹ دی و در تاریخ ۷ دی حماسه آفریدند، اضافه کرد: حرکتی که مردم ما انجام دادند به یاد ماندنی بود و نشان از بصیرت این مردم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه مردم استان گیلان ۸ دی برای دفاع از نظام به صحنه آمده در محکومیت فتنه حماسه آفریدند، اضافه کرد: مردم شفت در ۷ دی سال ۸۸ با الگو گرفتن از رزمندگان دوران دفاع مقدس خط فتنه را شکستند و نگذاشتند دشمنان به انقلاب اسلامی گزندی وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ بزرگترین خطر برای نظام بعد از جنگ تحمیلی بود که با درایت رهبری و حضور مردم به خوبی خنثی شد، ادامه داد: حماسه نهم دی ثابت کرد که مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی همواره از آرمان های انقلاب حمایت می کنند و دشمنان را در راه رسیدن به افکار شوم خود ناکام می گذارند.

سرهنگ نقدپور با بیان اینکه ویژه برنامه ۹ دی روز پنجشنبه در شفت برگزار می شود، تصریح کرد: توجه به فضای مجازی بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و حضور فعال و مؤثر در آن ما را در برابر توطئه دشمنان حفظ می کند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان