[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرا رسیدن ۸ و ۹ دی ماه پیامی صادر و تأکید کرد: با راهنمایی رهبر انقلاب و آگاهی، دشمن شناسی و بصیرت مردم استکبار جهانی شکست دیگری در فتنه ۸۸ متحمل شد.

در متن این پیام آمده است:

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور آگاهانه و پرشکوه خود در پای صندوق های انتخابات سال ۸۸ ضمن لبیک به ندای الهی رهبر فرزانه انقلاب حماسه ای دیگر از جنس حضور و بصیرت آفریدند و با بیعت مجدد با آرمان های متعالی امام خمینی (ره) و اعلام وفاداری به خون پاک شهدای والامقام، مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات افکار عمومی جهانیان رساندند.

سران استکبار جهانی که از جشن بزرگ حضور مردم انقلابی ایران در انتخابات و خشنودی دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی خشمگین و عصبانی بودند، سرافرازی ایران اسلامی و سربلندی ملت شریف ایران را از آزمون انتخابات برنتابیدند و با افکار پلید و نقشه های شیطانی از پیش طراحی شده خود کوشیدند تا با ایجاد فتنه، شیرینی این پیروزی بزرگ را به کام مردم مسلمان ایران تلخ کنند.

در این برهه حساس تاریخی نیروهای ضد انقلاب داخلی نیز فرصت را مغتنم شمرده و به دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیوستند تا سرنوشت کشور را با آشوب و اغتشاش گره زده و به زعم خویش با فریب مردم بزرگ ایران، پروژه ننگین انقلاب مخملی و رنگین را کلید بزنند. فتنه گران و اغتشاش طلبان به بهانه تقلب در انتخابات، اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه گرفتند و کوشیدند میهن اسلامی را پس از سه دهه شکوفایی و اقتدار تا پرتگاه سقوط پیش ببرند تا به هدف شوم و شیطانی براندازی نظام برسند. بازندگان سیاسی انتخابات نیز با شعار قانون مداری از قانون تمکین نکردند و با بی اعتنایی به آرا و خواست اکثریت مردم، بازیگران نقش های اصلی نمایش مضحک تقلب شدند تا با کارگردانی سران استکبار جهانی بستر ساختارشکنی و اقدامات ضد مردمی و انقلابی را فراهم آورند و در نتیجه در افکار عمومی، سران فتنه لقب گیرند.

مردم خشمگین از دخالت های زیاده خواهانه استکبار جهانی، جولان رسانه های دروغ پرداز غربی، اغتشاشات و ناامنی ایجادشده از سوی فتنه گران و اهانت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، هوشمندانه در صحنه حاضر شدند و حماسه دشمن شکن و ماندگار یوم الله نهم دی را خلق کردند و برای همیشه طومار سیاه و ننگین یزیدیان زمان را درهم پیچیدند. با بصیرت بخشی و راهنمایی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و آگاهی، دشمن شناسی و بصیرت مردم، شکست مفتضحانه دیگری به استکبار جهانی تحمیل شد و کشتی انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن طوفان فتنه ۸۸ به ساحل امن آرامش رسید.

ایام بزرگداشت یوم الله نهم دی پس از گذشت دوازده سال بهترین فرصت برای روایت گری و تبیین آنچه در سال ۸۸ رخ داده است تا ضمن جلوگیری از فراموشی و تحریف حقیقت، نسل جوان با ریشه ها و واقعیت فتنه سال ۸۸ و چرایی و چگونگی خلق حماسه نهم دی آشنا گردد و خود را برای برهه های حساس پیش رو آماده سازد. بزرگداشت یوم الله نهم دی فرصت مغتنمی برای اعلام تنفر و انزجار از تفکر ضدانقلابی و رفتار براندازانه سران و حامیان فتنه است که همچنان لجوجانه بر پیمودن راه باطل و حفظ مواضع ناصواب خود اصرار می ورزند.

سیزدهم دی ماه دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است؛ ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی هرگز جنایت بزرگ و گناه نابخشودنی تروریسم دولتی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل در به شهادت رساندن سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان هسته ای میهن اسلامی را از یاد نخواهد برد و با پرورش هزاران سلیمانی و فخری زاده در سایه منویات مقام معظم رهبری، مکتب الهی انقلاب اسلامی را زنده و پویا نگه داشته و هیچ گاه اجازه نخواهد داد وقفه ای در روند پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و ساختن تمدن نوین اسلامی ایجاد شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)، از عموم مردم بصیر و همیشه در صحنه استان گیلان دعوت می نماید تا با شرکت در مراسم بزرگداشت این روز بزرگ و ماندگار در سراسر استان و در شهر رشت با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی (عضو فقهای شورای نگهبان)، ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۹ دی در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) با رعایت کامل توصیه های بهداشتی، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات انقلاب اسلامی در استان گیلان بیفزایند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان