[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و اسدالله عباسی استاندار این استان پیام مشترکی به مناسب حماسه ۸ و ۹ دی ماه صادر کردند.

در متن این پیام آمده است:

هشتم و نهم دی ماه هر سال یادآور حرکت پیشتازانه و احساس تکلیف مردم بصیر گیلان در براندازی بساط فتنه و فتنه گران در سال ۱۳۸۸ است که با دریافت مدال پرافتخار بصیرت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، برگ زرین دیگری بر افتخارات ولایتمداران این دیار افزودند.

گیلانیان آگاه و همیشه در صحنه ثابت کرده اند که در همه ادوار همچون استعمارستیزی دوران انقلاب مشروطه، استکبارستیزی دوران انقلاب ۵۷ و شکل گیری جمهوری اسلامی، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرمین شریفین و نیز برچیدن فتنه سال ۸۸ جز طلایه داران بوده اند و نقش برجسته ای از خود نشان دادند.

در شرایطی که معاندان این مرز و بوم با وارونه نشان دادن واقعیت ها و پنهان کردن دستاوردها، امید مردم به آینده نظام را هدف گرفته اند؛ خواص جامعه باید با هوشیاری کامل بدانند که فتنه فقط محدود به یک دوره و توسط یک جریان نیست بلکه دشمنان این مردم برای رسیدن به اهداف خود در هر برهه ای می کوشند تا در مسیر پیشرفت ایران اسلامی سنگ اندازی کنند.

معتقدیم که بازخوانی و روشنگری فتنه های زنجیره ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه های اخیر به ویژه فتنه ۸۸، خواهد توانست زمینه هرگونه فرصت سازی برای تولید فتنه ها و هزینه های جدید علیه ملت و مملکت اسلامی را مسدود و بیداری ایرانیان فهیم در استفاده از فرصت های نوین برای پویایی هرچه بیشتر را فراهم سازد.

اینجانبان با تبریک روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و قدردانی از حماسه سازان حرکت هشتم دی در گیلان و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، معتقدم حفظ وحدت و انسجام، پیام اصلی و ماندگار یوم الله نهم دی و جز تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و باید بیشتر در جهت گسترش همدلی و همراهی گام برداریم و از همه مردم شریف و آگاه استان دعوت می کنیم تا در اجتماع بزرگداشت روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت که صبح پنجشنبه ۹ دی ماه در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) برگزار می شود، حضوری پرشور یابند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان