طرح سوال از شهردار رشت اعلام وصول شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۲۰:۵۷ چاپ کد خبر: 144523
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر رشت با انتقاد از شهرداری رشت، اظهار کرد: شورای ششم و شهرداری رشت به شهروندان این شهر قول های بسیاری داده اند.

وی با تاکید به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز شورای ششم است، گفت: در این موضوع با کسی تعارف نداریم و چنانچه خطری به واسطه عملکرد ضعیف برخی از افراد، امنیت شهروندان را تهدید کند سکوت نمی کنیم.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به نامه طرح سوال از شهردار رشت و امضای ۹ عضو شورا، افزود: یکی از مواردی که در این نامه به آن اشاره شده این است با توجه به تذکرات مکرر به شهردار رشت درباره موضوعات مختلف تا کنون تغییر رویه و پاسخ مؤثری از سوی وی داده نشده است.

وی با بیان اینکه طرح سوال از شهردار رشت در هشت بند به حوزه ریاست شورا ارائه شده است، ادامه داد: عدم پاسخگویی شهردار رشت پیرامون وضعیت نامطلوب پل های عابر پیاده مکانیزه، عدم شناسایی مشاغل پر خطر شهر رشت با هدف کاهش بار ترافیک این شهر، بی توجهی به افتتاح حساب از محل اخذ عوارض از کمیسیون ماده صد به منظور ایجاد پارکینگ در سطح رشت، عدم ساماندهی ورودی های شهر رشت، عدم مشخص کردن قدرالسهم شهرداری رشت از محل CNG های متعلق به شهرداری رشت، بی توجهی شهردار رشت به تذکرات شورا پیرامون انتصابات مدیران شهرداری بخشی از سوال های اعضای شورا از شهردار رشت است.

کارگرنیا با بیان اینکه شهردار رشت بر اساس فرصت قانونی باید پاسخگوی سوالات اعضای شورا باشد، گفت: بر اساس قانون شهردار رشت باید در مدت زمانی ۱۰ روزه به سوالات مطرح شده پاسخ دهد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان