[ad_1]

ایسنا/اصفهان جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه ۹ دی پافشاری مردم بر ارزش های انقلاب اسلامی بود که انقلاب رنگین دشمن را ناکام گذاشت.

حجت الاسلام حسین طیبی فر، امروز( پنجشنبه، ۹ دی) در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مردم ولایتمدار اصفهان در روز ۸ دی حرکتی را آغاز کردند که این حرکت برای تثبیت انقلاب اسلامی و ضربه به دشمن بود. قبل از اینکه به حماسه ۹ دی بپردازم درباه حضرت فاطمه(س) نکاتی را گوشزد می کنیم. ایشان تصمیم گرفتند برای دفاع از ولایت به مسجد بیایند. وقتی فاطمه(س) از منزل خارج می شد با حجاب کامل خارج شد و دختران جوان ما باید از ایشان الگو بگیرند.

وی افزود: ایشان به سمت مسجد حرکت کردند و راه رفتن شان مانند راه رفتن پیامبر(ص) بود. فاطمه (س) از در مسجد وارد شد و صحنه ای را دید که بسیار ناراحت شد. جمعی از مهاجرین و انصار دور کسی که جای علی(ع)نشسته بود، حلقه زده بودند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: کسانی که فتنه ۸۸ را به پا کردند، نان انقلاب را خورده بودند. آنها از غرب پیروی کردند و با سکوتشان به فتنه خدمت و تلاش کردند دستاوردهای انقلاب را لگدمال کنند.

طیبی فر گفت: ۹ دی خروش همگانی بود و هیچ زمانی نباید فتنه گران را فراموش کرد، چراکه به تعبیر مقام معظم رهبری فتنه خط قرمز نظام اسلامی است. ۹ دی یکی از قلعه های فراموش نشدنی انقلاب است که متکی به ایمان و اراده الهی است. ۹ دی پافشاری مردم بر ارزش های انقلاب اسلامی بود که انقلاب رنگین دشمن را ناکام کرد.

وی افزود: ۹ دی یک حرکت فراجناحی بود و در جریان فتنه برخی لیدر بودند و فتنه، کارگردان داشت و به تعبیر رهبری از ۱۵ سال قبل چنین فتنه ای طراحی شده بود. در کوی دانشگاه این فتنه را در سال ۷۸ امتحان کردند، اما موفق نشدند. آن ها حرکت را ادامه دادند تا به فتنه سال ۸۸ رسیدند و ۵ ماه قبل از انتخابات ۸۸ چه کسانی در خطبه های نماز حرف از تقلب زدند؟ پس طراحی فتنه از قبل و تقلب رمز عملیات فتنه گران بود. اما از یک چیز دشمن غافل بود و آن رابطه الهی مردم با رهبرشان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ۸ ماه کشور را به آشوب کشاندند و آرامش را از مردم گرفتند و در روز عاشورا پرچم های امام حسین(ع) را آتش زدند و با سنگ به جان مردم در نماز ظهر عاشورا افتادند. مهره های فتنه در این سال های اخیر کجا بودند؟ بصیرت یعنی اینکه ولایتمداری یک حرکت مستمر و باور عمیق باشد به شکلی که این باور مقطعی نباشد. هر کجا گوش به فرمان رهبری بودیم موفق بوده ایم و امروز نیروهای نظامی ایران آنقدر اقتدار دارند که دشمن از آنان هراس دارند.

طیبی فر خاطرنشان کرد: مردم در ۹ دی حرکت جدیدی را آغاز کردند و نظام اسلامی خادم مردم بودن را باید به اثبات برساند و مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند. اگر این مهم رخ دهد، مشکلات به تدریج حل می شود. مردم روز ۹ دی ولایتمداری خود را اثبات کردند و نشان دادند در دفاع از دین و انقلاب متحد هستند، به طوری که رهبری فرمودند «۹ دی یوم الله است». ۹ دی باید بماند تا همیشه مراقب فتنه گران و دشمنان این مروز و بوم باشیم.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان