[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحسن دهنوی ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: ۹ دی سال ۸۸ یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران باقی بماند.

وی افزود: مردم بصیر ایران برای چندمین بار خط قرمز غیرقابل چشم پوشی خود درباره پایداری بر ارزش های دینی و ولایت را آشکار کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی این روز را با هدف به بن بست کشاندن نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد کلید زدند اما مردم انقلابی و بصیر ایران، یک بار دیگر بلوغ فکری، سیاسی و انقلابی خود را به رخ دنیا کشیدند.

دهنوی ادامه داد: فتنه ۸۸ هر نظام سیاسی دیگری را در دنیا می توانست نابود کند اما با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری صحنه تغییر کرد و به جای مدیریت نظامی فضا را با کمک مردم مدیریت کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ بزرگترین بحران سیاسی نظام انقلاب اسلامی بود، افزود: باید قدردان مدیریت سیاسی مقام معظم رهبری باشیم و همگی به آن افتخار بکنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه پس از فتنه ۸۸ نگاه بین المللی نسبت به نظام جمهوری اسلامی تغییر کرد، گفت: ادبیات دشمن و غربی ها پس از فتنه ۸۸ کاملاً تغییر کرد دشمن به خیال اینکه کشور ثبات ندارد فشارها و تحریم ها را نسبت به کشور زیاد کرد.

وی به روی کار آمدن دولت مردمی اشاره کرد و گفت: ساماندهی اقتصاد و نیز نوع مذاکرات هسته ای در خارج از کشور را در دستور کار دارد و تلاش می کند که احیا روابط با همسایگان به جای نگاه به غرب را بازسازی و ترمیم کند.

دهنوی گفت: در حوزه مذاکرات هسته ای دولت جدید در میز مذاکره تاکنون خوب عمل کرده و با اصلاح روند مذاکره روند درستی در پیش گرفته است و امیدواریم طی ماه های آینده از این مذاکرات اخبار خوبی شاهد باشیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان