[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بهداشت و درمان و صیانت از سلامت مردم در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: در این میان پسماند و ساماندهی وضعیت زباله منطقه سراوان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی به پیگیری های صورت گرفته در این زمینه اشاره و با بیان اینکه طی هفته های گذشته با یک پیمانکار از ژاپن رایزنی و از نزدیک از منطقه سراوان بازدیدهای انجام شد، گفت: یک گروه از شیراز برای حل مشکل سراوان اعلام آمادگی کرده اند.

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه این گروه مدعی است که امکان تصفیه همه شیرابه های ورودی را دارند، افزود: این گروه در سایت زباله سراوان حاضر و از نزدیک وضعیت منطقه را مورد بررسی قرار داده اند.

وی اضافه کرد: این گروه اعلام کرده اند در صورت در اختیار قرار دادن این سایت آنها طی سه ماه آینده تمام شیرابه حاصل از زباله سراوان را تصفیه کنند.

احمدی همچنین به موضوع ساماندهی رودخانه های گوهر رود و زرجوب نیز اشاره و بیان کرد: بعد از اجرایی شدن طرح این گروه در سایت زباله سراوان مقرر شده طی بازدید از این دو رودخانه راهکارها ارائه و سپس در جلسه ای با شهرداری رشت موضوعات مطرح و به یک نتیجه مطلوب برسیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان