[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه فتنه گران درصدد آسیب به نظام اسلامی بودند، اظهار کرد: مردم بصیرت و ولایتمداری خود را در ۹ دی نشان دادند و درواقع این روز میثاق ملت ایران با ولایت بود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه در ایام فتنه نقاب از چهره سران آن برداشته شد و رفراندوم ملی در دفاع از کیان جمهوری اسلامی رخ داد، افزود: مردم به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند لذا ۹ دی یوم الله است و باید تا همیشه زنده بماند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان تصریح کرد: این طرح در ۷ بند تصویب شد و قرار است بین یک تا ۷ میلیون تومان به حقوق معلمان اضافه شود.

احمدی اظهار کرد: برای مابقی کارمندان نیز در خدمات کشوری و بودجه ۱۴۰۱ مقداری افزایش حقوق و بودجه در نظر گرفته شده و اعمال می شود.

وی با بیان اینکه معضل پسماند سراوان عامل بیماری های پوستی و گوارشی مردم گیلان است، گفت: با برگزاری جلسات هم اندیشی با یک شرکت در چابهار که پیش از این مشابه مشکل سراوان را در این منطقه حل کرده بود، وعده داده شد که طی سه ماه شیرابه های سراوان به طور کامل تصفیه شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه آب منطقه ای با چه مجوزی بدون اجازه و اطلاع مردم ساکن سفیدرود، زمین های بستر این رودخانه را سند زده است، افزود: بنده تا تحقق کامل حق مردم پیگیر این موضوع هستم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان