[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل میر عظیمی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به معرفی برگزیدگان هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: اسامی ۱۰ گیلانی در میان برگزیدگان است.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۹۳۹ اثر به این دبیرخانه این دو سالانه ارسال شده بود، افزود: آثار در رشته های نقاشی، سفال گری، خوش نویسی و عکاسی بوده است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ادامه داد: از میان آثار ارسال شده ۱۱۴ اثر به عنوان آثار برگزیده و ۱۱۶ اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شد.

۱۰ گیلانی در میان برگزیدگان هشتمین دو سالانه ملی هنرهای تجسمی

وی اضافه کرد: در بخش نقاشی هیئت داوران «نادر موسوی فاطمی»، «معصومه فاضلی مقدس» و «ندا محققی»، در گروه سنی «نونهال» ۹+ مریم احتسابی از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر و در گروه سنی «نونگاه» ۱۲+ زینب حسین پور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کوچصفهان را شایسته تقدیر شناختند.

میر عظیمی افزود: در بخش سفال گری نیز «عبدالعظیم آذرخیل»، «هدی محسنی» و «نغمه معنوی راد» و «آوا عاشوری» و «یاسمن باباپور» از مرکز فرهنگی هنری کانون لنگرود و «درسا حسین زاده از کانون پرورش فکری رودسر را برگزیده گروه سنی «نونگاه» ۱۲+ و «فاطمه ربیعی» از مرکز فرهنگی هنری لاهیجان و «بیتا رجب زاده» از کانون پرورش فکری لنگرود را در همین گروه سنی شایسته تقدیر شناخت.

۱۰ گیلانی در میان برگزیدگان هشتمین دو سالانه ملی هنرهای تجسمی

وی ادامه داد: داوران در این بخش «حلما نوروزی» از مرکز فرهنگی هنری رودسر را در گروه سنی «نونهال» ۹+ و «آیلین اثنی عشری» را در گروه سنی «نوجوان» ۱۵+ به عنوان شرکت کننده شایسته تقدیر بخش معرفی کردند.

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان ادامه داد: در رشته «خوش نویسی» نیز گروه داوری «نگار غلام دوست» از مرکز فرهنگی هنری رضوانشهر را برگزیده هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی کرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان