[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلیل میر عظیمی عصر سه شنبه در نشست بصیرتی در قالب سوگواره آئینی «مه یاس» با اشاره به جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) نزد حضرت محمد (ص)، اظهار کرد: باید از سیره زندگی حضرت زهرا الگوبرداری شود.

وی با تبیین ابعاد شخصیت حضرت زهرا (س)، گفت: حضرت فاطمه در محیط خانواده و اجتماع نقش بی بدیل داشت و باید آن نیز برای بانوان تبیین و تشریح شود.

میر عظیمی با اشاره به تأثیرپذیری سردار سلیمانی از زندگی ائمه اطهار به ویژه حضرت فاطمه (ص)، اضافه کرد: با گذشت دو سال از شهادت سردار سلیمانی زوایای بیشتری از زندگی این سرباز ولایت آشکار شده و جهانیان بیش از گذشته با خدمات ارزش مند وی آشنا شده اند.

وی با تاکید بر تبعیت سردار سلیمانی از امام حسین و دیگر معصومین (ع)، ادامه داد: یکی از وجوه مشترک شهیدان نقش آفرینی شقی ترین انسان ها در ارتکاب جنایت ها است.

گفتنی است در این سوگواره «حمیرا خدابنده دوگاهه»، «رضا نیکوکار»، «مرضیه فرمانی» و «رقیه آزادنیا»، «نوریه گیتی بین»، «مهدیه زودلی»، «عرفان یعقوبی»، «آنیسا خورسندفر» و «ایلیا صفدری»، از شاعران گیلانی به صورت حضوری و مجازی به خوانش اشعار آئینی با محوریت حضرت فاطمه زهرا (س) و «سردار دل ها» پرداختند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان