[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در دیدار دبیر و معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با تأکید بر لزوم محرومیت زدایی به ویژه در نواحی روستایی و حاشیه شهرها، گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم توزیع عادلانه امکانات و سرمایه های کشور برای استفاده همه مردم است.

وی لازمه تحقق این امر را تلاش و مدیریت جهادی مسئولان دانست و گفت: به تمامی دستگاه های خدمت رسان تکلیف شده که برای محرومیت زدایی اهتمام و جدیت لازم داشته باشند.

استاندار گیلان با قدردانی از تلاش های صورت گرفته این قرارگاه در گیلان در جهت ساخت مسکن محرومان و مددجویان، از آمادگی همه جانبه استان برای استمرار فعالیت های مرتبط با محرومیت زدایی خبر داد.

سردار سید ضیاالدین حزنی دبیر و معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه نیز در این دیدار، دیدگاه استاندار گیلان به مقوله محرومیت زدایی را ستود و با ارائه گزارشی از فعالیت های این قرارگاه در استان که شامل انجام فعالیت هایی در زمینه های ساخت مسکن محرومان، مددجویان و معلولان، تأمین جهیزیه، احداث مسجد و خانه عالم است، گفت: آمادگی لازم برای کمک به دولت در جهت اقدامات توسعه ای را داریم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان