به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، اختتامیه هفتمین جشنواره استانی ابوذر، ویژه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و تحلیلی با حضور سخنرانان و میهمانان کشوری و مسؤولین استانی امروز در سالن همایش منطقه آزاد انزلی برگزار برگزار شد.

هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان در ۱۱ قالب در زمینه های خبر، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک و عکس برگزار و مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز یکی از محورهای مهم این جشنواره بود.



محورهای هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان شامل امیدآفرینی، مردمی کردن دفاع و امنیت، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع زدایی ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی و ایثار و شهادت بود.



در بخش یادداشت حسن غلامپور از سایت لنگرخبر نفر اول برای یادداشت آبروی شخصیت ها، در کف بازارِ فیک های فضای مجازی، معصومه پاداش ستوده از هفته نامه پامچال نفر دوم برای یادداشت فرزندپروری دیجیتالی در سبک زندگی جدید نیازمند سواد رسانه است، حسین کلهر از پایگاه خبری دیارمیرزا نفر سوم برای یادداشت ظهور مجدد طالبان، آغاز بازی بزرگ در غرب آسیا و پیمان ناصری زارع از خبرگزاری شبستان برای یادداشت عشقی در لابلای امواج دردها شایسته تقدیر شد.







وی همچنین در جشنواره رسانه ای ابوذر در سال ۱۳۹۵ در بخش «گزارش» موفق به کسب رتبه دوم، در سومین دوره جشنواره ابوذر در سال ۱۳۹۶ در بخش «مصاحبه» موفق به کسب رتبه اول این جشنواره، در چهارمین دوره جشنواره مطبوعات در سال ۱۳۹۷ موفق به کسب رتبه دوم در بخش یادداشت و در پنجمین جشنواره مطبوعات گیلان در سال ۱۳۹۸ در بخش خبر موفق به کسب رتبه اول این دوره از جشنواره شده بود.



انتهای پیام/



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان