[ad_1]

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دومین جشنواره استانی «حبیب»، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار دومین جشنواره استانی رسانه ای حبیب ویژه هیئت های مذهبی و تشکل های دینی و مساجد تمدید شد.

حجت الاسلام یوسفی افزود: این جشنواره به ابتکار اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از سال گذشته راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این جشنواره نمایش کارکردهای فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی تشکل های دینی، هیئت های مذهبی و مساجد است، بیان کرد: در سال گذشته شاهد ثمرات خوب برگزاری جشنواره حبیب بودیم امسال نیز به دنبال ارتقای کیفیت آثار تولیدی هستیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره «حبیب» در چهار محور تعظیم شعائر دینی، خدمات اجتماعی تشکل های دینی، تولید آثار در حوزه جمعیت و خانواده و مسجد و امام محله برگزار می شود، اضافه کرد: آثار باید در قالب مستند، فیلم کوتاه، کلیپ و نماهنگ و به مدت حداکثر ۲۳ دقیقه تولید شود.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه در بخش تولید آثار با موضوع جمعیت و خانواده علاوه بر تشکل های دینی و هیئت های مذهبی، هنرمندان مستقل نیز می توانندآثار تولیدی خود را ارسال کنند، ادامه داد: آثار در دو بخش فنی و محتوایی داوری می شود.

وی گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به صورت تحویل لوح فشرده به دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها، ارسال لینک ویدئو به سایت سازمان و یا از طریق شماره تلفن ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ از طریق پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان تمدید یک ماهه مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا پایان بهمن ماه امسال عنوان و تصریح کرد: آثار تولید شده باید مربوط به دو سال اخیر باشد و آثاری که سال گذشته در جشنواره حبیب شرکت کرده اند مجاز به شرکت در این دوره نمی باشند.

وی همچنین با بیان اینکه آثار بعد از ارسال امکان تغییر ندارد، بیان کرد: محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی تعیین نشده و شرکت کنندگان می تواند در هر محور به هر تعداد اثر ارسال کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان