[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی پیش از ظهر جمعه در گردهمایی فعالان طرح «چهره به چهره» با بیان اینکه نسل جدید در خطر هجمه تبلیغاتی دشمن هستند، اظهار کرد: فرزندان ما فطرتا پاک هستند اما اقدامات رسمی برای جلوگیری از خطرات و شبهات دشمن کافی نیست و باید با برگشت به رویکرد گذشته و محور قرار دادن مساجد در این راستا گام برداشت.

مشاور فرهنگی، دینی وزیر ارشاد با اشاره با اینکه طرح «چهره به چهره» از سال ۸۰ در تهران شروع شد و تعداد زیادی از دانشجویان در آن شرکت کردند، افزود: از طلبه هایی که هنوز ملبس نشده بودند برای اجرای این طرح دعوت به عمل آمد و از نقاط مرزی مثل سیستان و بلوچستان و کردستان آغاز کردیم و بیش از دو هزار مربی با این طرح همکاری دارند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار دانش آموز در طرح «چهره به چهره» شرکت کردند و هم اکنون نیز این طرح در حال اجرا است، بیان کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی از تأکیدات رهبری بود و در دوره قبل، تفاهم نامه مربوط به این طرح با رویکرد آسیب های اجتماعی و با عنوان «چکامه» امضا و اجرا شد.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه پیشگیری از طلاق و اعتیاد به طرح «چهره به چهره» سپرده شد و در استان ها در حال اجرا است، ادامه داد: در دوره جدید طرح شتاب بیشتری پیدا کرده و مجلس نیز با تصویب جدول ۱۷ راهی برای کمک بیشتر به دستگاه های فرهنگی گشوده است.

رئیس شورای سیاستگذاری طرح «چهره به چهره» با اشاره به ۱۰۰ نکته قرآنی و روایی مبنی بر اصولی که مدیران باید در دستور کار قرار دهند، گفت: اخلاص در کار باعث اثرگذاری اقدامات مدیران می شود.

وی با بیان اینکه انسان مخلص در فکر و اندیشه خود دنبال تشکر دیگران نیست، عنوان کرد: البته این بدان معنا نیست که دیگران از فرد مخلص قدردانی نکنند اما خود شخص باید بدون در نظر گرفتن واکنش دیگران برای رضای خدا کار کند.

سلیمانی با اشاره به اینکه در طول دوران اجرای طرح «چهره به چهره» حق الزحمه ای به مدیران پرداخت نشده و از انسان های عاشق خدمت برای اجرای طرح استفاده کرده ایم، افزود: مدیر باید به گونه ای رفتار کند که افراد همکار و مردم او را دلسوز و با محبت بدانند.

مشاور فرهنگی، دینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حرص خدمت داشتن را دیگر ویژگی انسان های مخلص دانست و عنوان کرد: مدیران باید مسئله یادگیری را در دستور کار قرار دهند زیرا افراد موفق به گذشته نگاه نمی کنند و به چشم انداز بلندتر می نگرند.

وی بر اهمیت حسن خلق در مدیریت تأکید و بیان کرد: رمز موفقیت یک مدیر و مربی در گرو داشتن اخلاق نیکو و استقامت و پایداری در کار است.

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر ضرورت عمل گرایی مدیران، تصریح کرد: افراد فعال در حوزه تربیتی باید عامل به گفتار خود باشند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان