پویش ملی «نذر کتاب» برگزار می شود

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ ۰۶:۴۱ چاپ کد خبر: 146936
[ad_1]

حسین ابراهیمیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح «نذر کتاب»، اظهار کرد: خانه کتاب و ادبیات ایران تصمیم دارد با یاری دوستداران کتاب طرح «نذر کتاب» اجرا کند.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف رساندن کتاب علاقه مندانی که امکان خرید کتاب ندارند همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی مجازی کتاب تهران در سایت ketab.ir اجرا می شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: برای مشارکت در این کار علاقه مندان می توانند هر مبلغی را که مایل هستند از طریق درگاه اختصاصی «نذر کتاب» در سایت book.icfi.ir پرداخت کنند.

وی افزود: همچنین علاقه مندان می توانند این مبلغ را به شماره حساب ۱/ ۷۷۲۲۷۷۷/ ۱۰ و‬ یا شماره کارت ۱۸۶۷-۱۰۴۸-۷۲۷۰-۵۰۴۱ به نام خانه کتاب و ادبیات ایران واریز کنند.

ابراهیمیان یاد آورشد: حامیان حقیقی و حقوقی که علاقه مند به شرکت در این طرح هستند می توانند معادل وجه واریزی مشخصات افراد یا گروه هایی را برای بهره مندی از این طرح اعلام کنند.

وی افزود: افراد علاقه مند به شرکت در طرح «نذر کتاب» برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۹۳۸۷۶۸۸۶۵ تماس بگیرند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان