در حال بارگذاری... لطفا صبر کنید.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری (سامد) هدف از راه اندازی این مرکز را کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان عنوان و اظهار کرد: شهروندان گیلانی می توانند مسائل، مشکلات و درخواست های خود را از دستگاه های اجرایی از طریق این سامانه بیان کنند.

وی افزود: این سامانه همواره در دسترس مردم است اما با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.

استاندار گیلان با اشاره به فعالیت ۶۰۰ کاربر برای جمع آوری درخواست های مردمی، تصریح کرد: این سامانه تا پایان سفر ریاست جمهوری به استان گیلان فعال و درخواست های شهروندان را جمع آوری می کند.

وی با بیان اینکه مشکلات و مسائل مردم جمع آوری و به دستگاه های مرتبط منتقل می شود، ادامه داد: دستگاه ها طی مدت دو هفته مکلف به پاسخگویی به مردم هستند.

عباسی ادامه داد: از صبح امروز در ۳۵ دستگاه اجرایی و خدمات رسان استان هم میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی از سوی دولت سیزدهم، مستقر و آماده پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی مردم است.

وی یادآور شد: همه اهتمام دولت اینست که مردم بتوانند به سهولت مسائل و مشکلات خود را به دولت انتقال دهند.


[ad_2]
منبع

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان