[ad_1]

فرشاد مهدی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مراجعات مردمی مردم گیلان برای رفع مشکلات مربوط به حوزه مطبوعات و رسانه، بیان کرد: عمده مسائل مربوط به بحث های معیشتی افراد بود که باید آن را از طریق امکانات صندوق هنر پاسخ دهیم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مردم و اصحاب رسانه در مراجعات خود به مسائلی مانند یارانه مطبوعاتی و آگهی های دولتی و معافیت ها اشاره داشتند، افزود: صاحبان ماهنامه ها و برخی پایگاه های خبری استان گیلان مشکلات و مطالبات خود را با ما در میان گذاشتند.

وی ادامه داد: برخی مشکلات مراجعان مربوط به جهت گیری های محتوایی و بحث های مربوط به پرداختن رسانه ها به مسائل اقتصادی و آسیب های اجتماعی بود.

مهدی پور با بیان اینکه اکثر مشکلات مراجعان مربوط به مسائل صنفی بود، گفت: توسعه رسانه ها از اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد است اما تنها توسعه کمی مد نظر نیست و توسعه کیفی و عمق دادن و توانمند کردن مدیریت تولید محتوا در رسانه ها آن هم در جنگ نرم از ضرورت ها و اولویت های وزارت فرهنگ است.

وی افزود: امیدواریم با همراهی و همدلی رسانه ها که با شبهات و اخبار جعلی مقابله می کنند و به امید آفرینی و افزایش نشاط اجتماعی کمک می کنند به اهداف مد نظر دست یابیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان