[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی عصر جمعه در جلسه شورای اداری لاهیجان با اشاره به اینکه بزرگترین قدرت کشور تکیه به نیروی انسانی متخصص است، بیان داشت: هرچه بیشتر تحریم شدیم، قوی تر شدیم.

وی لاهیجان را دارای مردمانی نجیب و با استعداد دانست و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با نخبگان، گفت: باید نسبت به پروردگار بابت نعمات بسیاری که به ما داده شکرگزار باشیم و این شکرگزاری با تلاش بیشتر میسر می شود.

وزیر بهداشت مهمترین هدف دولت از سفر به استان ها را دیدن مشکلات مردم دانست و بیان داشت: وزرا در شهرهای مختلف از نزدیک با مشکلات و کاستی ها آشنا می شوند و در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود، مطرح و درباره آنها تصمیم گیری می شود.

عین اللهی همچنین مهمترین شاخصه تغییر مدیران را عملکرد آنها عنوان کرد و گفت: قرار نیست همه مدیران با تغییر دولت، تغییر کنند بلکه در صورتی که عملکرد مدیری مطابق تفکرات دولت نباشد کنار خواهد رفت.

وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به اینکه خط قرمز ما سلامتی و درمان مردم است، عنوان داشت: با افراد در هر سطحی اگر دنبال سو استفاده مالی باشند، برخورد می شود.

وی امکانات بیمارستان پیروز را خوب توصیف کرد و گفت: مهمترین مشکل کشور بهره وری است که باعث می شود از همه امکانات کشور نتوانیم به نحو احسنت استفاده کنیم.

عین اللهی در ادامه ضمن زنده نگه داشتن یاد شهید «نرجس خانعلی زاده» اولین شهید مبارزه با کرونا در کشور، بیان داشت: کادر درمان در زمان شیوع ویروس کرونا و روزهایی که هیچکس جرأت از خانه بیرون آمدن را نداشت، ۲۴ ساعته پای کار بودند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه افزود: در دولت سیزدهم تعداد مراکز تولید واکسن از یک مرکز به ۵ مرکز افزایش یافته و طی یک ماه آینده ششمین مرکز تولید واکسن در کشور نیز راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین به طرح شهید سلیمانی اشاره داشت و ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان در این طرح، گفت: گیلان در طرح غربالگری شهید قاسم سلیمانی در کشور رتبه برتر را دارا شد.

عین اللهی تعطیلی دو بیمارستان ۲۲ آبان و سید الشهدا، این اقدام را نادرست دانست و گفت باید این دو بیمارستان تغییر کاربری یابد و در حوزه های مختلف پزشکی مورد بهره برداری قرار گیرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان