[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی عصر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان آستارا با بیان اینکه تعاملات ورزشی با کشورهای همسایه بسیار برای جمهوری اسلامی ایران مهم است، اظهار کرد: دیپلماسی ورزشی توانسته برای بسیاری از کشورها در جهان امروز راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی برای رئیس جمهور بسیار مهم و اثرگذار است، افزود: یکی از اهداف سفرهای استانی این است که ما بتوانیم با مردم و مسئولان هر استان به صورت مستقیم تماس داشته و مطالب آن ها را بشنویم و مستقیماً در حل مشکلات آنان اقدام کنیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تشریفات دست و پاگیر در دیدارهای مردمی دولت جایگاهی ندارد.

سجادی با ابراز تأسف از بحث به وجود آمده در حذف تیم های پرسپولیس و استقلال از رقابت های لیگ فوتبال قهرمانان آسیا، اظهار کرد: در شوک این اتفاق هستیم و موضوع را با جدیت از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان، گفت: در سفرهای استانی هموطنان خواستار تکمیل پروژه های ورزشی هستند و انتظار دارند از مربیان و امکانات خوب در ورزشگاه های کشور استفاده شود که فرزندان آنها بتوانند در رشته های مختلف آموزش ببینید و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

سجادی، افزود: وظیفه همه مسئولین این است که در خدمت آحاد جامعه باشند.

وی شهرستان مرزی بندر آستارا را دارای ظرفیت های ممتاز اقتصادی، فرهنگی و ورزشی عنوان کرد و گفت: باید از این ظرفیت ها به نحو شایسته استفاده شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان