به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر شنبه در حاشیه بازدید مرکز پاسخگویی به درخواست های مردم از رئیس جمهور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای راه اندازی این مرکز بیش از ۴۰ هزار درخواست و نامه دریافت شده است، تأکید کرد: همه درخواست ها مطالعه و به آنها پاسخ داده می شود.
وی با بیان اینکه راه اندازی این مرکز به منظور کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان بوده است، افزود: سامانه سامد همیشه در اختیار مردم برای بیان درخواست های آنها است اما در ایام سفر رئیس جمهور به صورت ویژه خدمات ارائه کرده است.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه مشکلات، درخواست ها و مسائل بیان شده از سوی مردم طبقه بندی و به دستگاه های مربوطه ارجاع می شود، ادامه داد: دستگاه ها موظف هستند طی مدت دو هفته به همه درخواست پاسخی شایسته بدهند.
وی به فعالیت بیش از ۶۰۰ نفر برای جمع آوری و پاسخگویی به درخواست های مردم طی سه روز گذشته اشاره و اضافه کرد: در ۳۵ دستگاه اجرایی نیز همزمان با سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت میز خدمت تشکیل شد.