[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل میر عظیمی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه ضرورت نقش آفرینی در قالب «سربازان جهاد تبیین»، اظهار کرد: آگاهی بخشی به نسل جوان درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه این موضوع در اولویت دستگاه های فرهنگی است، تأکید کرد: صیانت از ارزش ها و مرزهای جغرافیایی کشور را مدیون و مرهون تربیت شدگان در مکتب انقلاب هستیم.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ادامه داد: ۲۰۰ عنوان برنامه، ویژه ایام الله چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب از سوی کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان گیلان پیش بینی و اجرا می شود.

میر عظیمی با اشاره به اینکه در همین راستا به دنبال تربیت نسل کودک و نوجوان و اجرای فعالیت های هدف مند فرهنگی برای آینده نظام مقدم جمهوری اسلامی هستیم، ادامه داد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان جایگاه و دستگاه های انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به برخی برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره و اضافه کرد: گلباران مزار شهدا، اکران رایگان فیلم «منصور»، نشست «سبک زندگی ایرانی-اسلامی با رویکرد فرزندآوری» بخشی از برنامه های این نهاد برای ایام دهه مبارک فجر است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ادامه داد: برگزاری «جشن انقلاب»، «برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی»، «نشست های تخصصی با محوریت محیط زیست» و اجرای «مسابقه نقاشی انقلاب» در پیاده راه فرهنگی شهر رشت از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی به صورت حضوری و مجازی برای کودکان و نوجوانان، تأکید کرد: برپایی ایستگاه های فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راه پیمایی بخش دیگری از برنامه ها است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان