[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر دوشنبه در جلسه نظارت بر اجرای تأکیدات رئیس جمهور در سفر به گیلان با ابراز خرسندی از مدیریت جهادی و انقلابی، دولت اظهار کرد: رودخانه های زرجوب و گوهر رود فاجعه زیست محیطی هستند که نمای بسیار زشتی را در گیلان ایجاد کرده اند و بنده به عنوان یک گیلانی بابت این موضوع شرمسار هستم.

وی با اشاره به اینکه قبل از دستور رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی اعلام کردیم که تا پایان بهمن ماه نسبت به آزادسازی سواحل اقدام کنند، تصریح کرد: همه موظف هستند در بازه زمانی تعیین شده یعنی ۲۰ روز نسبت به آزادسازی سواحل اقدام کنند.

استاندار گیلان تصریح کرد: طی بازدید از منطقه سیاه اسطلخ رشت متوجه شدیم که کشاورزان این منطقه از آب آلوده برای کشت برنج استفاده می کنند.

عباسی آب منطقه ای و شهرداری را نسبت به رفع آلودگی آب منطقه سیاه اسطلخ رشت موظف کرد و ادامه داد: باید در موعد مقرر نسبت به پاکسازی و لایروبی رودخانه ها و تأمین آب مردم اقدام کنید.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن این استان و لزوم آمادگی همه دستگاه ها برای مقابله با خطرات احتمالی، گفت: طی سال های گذشته آسیب هایی به استان از سوی سیل، طوفان و سایر موارد وارد شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان