به گزارش لنگرخبر، محمدرضا جلالی در حاشیه بازدید از سواحل شهرستان لنگرود، اظهار کرد: طبق دستور رئیس جمهوری مبنی بر آزادسازی ۶۰ متری حریم سواحل و با توجه به تاکید استاندار گیلان بر بازدید عملیاتی از روند آزادسازی سواحل استان، اقدام به بررسی وضعیت سواحل دو بندر چاف و چمخاله کردیم.

وی طول نوار ساحلی شهرستان لنگرود را ۱۷ کیلومتر دانست و افزود: خوشبختانه مشکل خاصی در سواحل چاف و چمخاله رویت نشد و تنها دو طرح سالم سازی مربوط به شهرداری داریم که برای استفاده عموم مردم در تمام فصول سال آزاد است.

سرپرست فرمانداری لنگرود، ایجاد هرگونه بنا در حریم ۶۰ متری سواحل را ممنوع دانست و تصریح کرد: چه بخش دولتی و چه بخش خصوصی نباید سواحل را تصرف کنند و دسترسی آزاد مردم به ساحل الزامی است.

جلالی، حریم ۶۰ متری چاف و چمخاله را کاملا آزاد و بدون معارض دانست و خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۹ راه مواصلاتی به چاف و چمخاله وحود دارد که این راه ها آزاد بوده و مردم می توانند به ساحل دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی نیروهای مسلح برای هرگونه آزادسازی، گفت: نه تنها در حریم ۶۰ متری بلکه تا ۱۵۰ متر هیچگونه معارضی وجود ندارد و برخی از تاسیسات شخصی در عرض چند ساعت جمع شدند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان