[ad_1]

ایسنا/قم ضرغامی در قم گفت: برخی افراد ایجاد شبهه می کنند و می گویند انقلاب اسلامی سبب محدودیت بانوان شد ولی پیش از انقلاب اسلامی در 8 رشته ورزشی بانوان حضور داشتند ولی امروز زنان ورزشکار در بیش از 40 رشته ورزشی باحجاب در دنیا افتخارآفرینی می کنند و مبلغ حجاب هستند.

 سید عزت الله ضرغامی شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت دهه فجر که در مسجد "چهار مردان" برگزار شد، بیان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران شناسنامه انقلاب هستند و مسجد چهار مردان همچون نگین در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد و پرچم مسجد چهار مردان بلند است. 

وی با ذکر این مطلب که چهل وسه سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و ایران اسلامی امپراتوری بزرگ دینی و اسلامی است و اهداف دشمن با شکست روبرو شده است، گفت: ایران اسلامی رهبر جبهه مقاومت است و استکبار به خوبی از قدرت کشورمان در منطقه خبر دارد و انقلاب اسلامی تداوم دارد چون مردم علی رغم فشار زیاد اقتصادی و معیشتی حامی انقلاب اسلامی هستند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بابیان اینکه سرمایه های عظیمی پای انقلاب اسلامی آمد و تداوم دارد، بیان کرد: مردم پای انقلاب اسلامی که برای آن خون دادند و متعلق خودشان است ایستادگی می کنند.

ضرغامی عنوان کرد: شیطان خط قرمز نمی شناسند و برای همه برنامه دارد و همواره باید مراقب باشیم فریب نخوریم، خداوند همه ما را آزمایش می کند و زمان کوتاه و ممکن است برخی تحمل داشته باشند و برخی دیگر نیز صبر و تحمل نداشته باشند.

 دشمن به دنبال ناامیدی نسل جوان از انقلاب اسلامی است

وی گفت: امروز فضای مجازی در کنار همه فایده هایی که دارد اما آسیب هایی دارد که حق را باطل و باطل و معروف را منکر و منکر را معروف نشان دهد، دشمن تلاش می کند نیروی ایمان را بگیرد و جوانان را نسبت به انقلاب ناامید کند و به آن ها بگوید انقلاب برای شما کاری نکرده است ولی کارهای بسیار بزرگی در انقلاب انجام شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی دارای آثار و برکات بی نظیری است، گفت: اقدامات بسیار بزرگی در انقلاب انجام شد ولی در سال های اخیر مدیریت های ناکارآمد در کشور حاکم شد و چشم شان به آن طرف بود و تصور می کردند که اگر نرد عشق با آمریکا بازی کنند نگاهی به آن ها می کند و مسائل حل می شود ولی مشکلی رفع نشد و بدتر از گذشته شد و هزینه دادیم.

ضرغامی با ذکر این مطلب که امروز با رای شما دولتی سرکار آمده است که نگاه و اتکایش به مردم است، گفت: این دولت نیاز به مساعدت و پشتیبانی دارد. تلاش شبانه روزی دولت مردان برای رفع مشکلات انجام می شود که صبر و متانت و تحمل نیاز است و همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات کشور انجام می دهد.

وی عنوان کرد: برخی افراد ایجاد شبهه می کنند و می گویند انقلاب اسلامی سبب محدودیت بانوان شد ولی پیش از انقلاب اسلامی در 8 رشته ورزشی بانوان حضور داشتند ولی امروز زنان ورزشکار در بیش از 40 رشته ورزشی باحجاب در دنیا افتخارآفرینی می کنند و مبلغ حجاب هستند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به نقش آفرینی بانوان در عرصه های مختلف گفت: در هرکجا که وارد می شویم مشاهده می کنیم که هر جا دشمن تبلیغ می کند که انقلاب سبب محدودیت زنان شد اما بانوان ضمن حفظ حجاب به پیشرفت و موفقیت رسیدند.

ضرغامی بیان کرد: معیشت مردم با مشکلات روبروست و کمبود و ناکارآمدی ها زیاد است ولی انقلاب برای خود مردم است و در کنار مشکلات حامی انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان