[ad_1]

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: یکی از مُحسنات راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن این است که شرکت کنندگان می توانند به صورت خانوادگی در این مراسم شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی پیش از ظهر سه شنبه ۱۹ بهمن ماه در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان  ورامین خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه بسیاری از مردم برای راهپیمایی حضوری آمادگی لازم را داشتند، اما طبق مصوبه ستاد ملی کرونا برای حفظ جان مردم مقرر گردید راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار گردد؛ ما در کشور الگوی سال گذشته را داریم و خوشبختانه می توانیم نقاط ضعف و قوت در سال گذشته را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی ادامه داد: یکی از محسنات راهپیمایی خودرویی این است که شرکت کنندگان می توانند به صورت خانوادگی در این مراسم شرکت کنند و با انواع وسایل نقیله و حتی موتور سوارن می توانند شرکت کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری شهرستان ورامین بیان کرد: مقرر گردیده است مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مقابل میدان کفن پوشان و کارخانه شیر وارنا به سمت شهر ورامین آغاز گردد و پایان آن مقابل مسجد جامع تاریخی شهر ورامین و سخنران این مراسم در مصلی سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشند.

حجت الاسلام محمودی در خصوص ساماندهی وسایل نقلیه نیز یادآور شد: سپاه و بسیج برای ساماندهی خودروها و موتور ها اعلام آمادگی کرده اند و در خصوص تزیینات خودروها نیز شهرداری با همراهی خود مردم این مهم را به عهده خواهند داشت.

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه خاطرنشان کرد: تجربه سال گذشته می تواند در سال جاری به کمک ما بیاید و باید از تمام ظرفیت های مردمی در این مراسم بهره گرفت.

وی افزود: قشرهای مختلف  از جمله هنرمندان، ورزشکاران و افراد تاثیر گذار می توانند با حضور خودشان در میان مردم به زیبا و باشکوه شدن مراسم کمک شایانی کند.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان