[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی ظهر سه شنبه در مراسم کلنگ زنی مرحله سوم و احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در گیلان با اشاره به همدلی نیروهای انقلابی برای خدمت رسانی به محرومان، اظهار کرد: نهادهای انقلابی در این ۴۳ سال درس ایثار و همدلی و خدمت به مستضعفان را به همگان نشان دادند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه سپاه پاسداران وظیفه خود می داند که برای رفع محرومیت های جامعه گام بردارد، افزود: یکی از رسالت های سپاه و بسیج، نشان دادن کارآمدی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن محرومان به یک هدف در سپاه تبدیل شده است، تصریح کرد: محرومیت زدایی و ساخت مسکن برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر در دستور کار سپاه است.

سردار زهرایی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان کمیته امداد امام خمینی و سپاه پاسداران در حوزه اشتغال زایی و ساخت مسکن محرومان، گفت: طی دو سال گذشته ۴۲ هزار مسکن محرومان در کشور ساخته شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به محرومان از اهداف انقلاب اسلامی ایران است، بیان کرد: برای محرومیت زدایی و خدمت به مردم از هیچ کوشش و اقدامی دریغ نمی کنیم و همواره در کنار مردم خواهیم بود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان