[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور ظهر سه شنبه در مراسم کلنگ زنی مرحله سوم و احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در گیلان با اشاره به نقش مؤثر مردم در حل مشکلات کشور، بیان کرد: مردم ولی نعمت این انقلاب هستند و در این سال ها همواره در دفاع از ارزش ها و انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی هرگز خللی در مقاومت و صبر مردم ایجاد نکرده است، افزود: در این سال ها که دشمن همواره با توطئه آفرینی در پی ایجاد آشوب در کشور بود با بصیرت و مقاومت مردم شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی یکی از اهداف سپاه است، تصریح کرد: در فاز دوم پروژه ساخت مسکن محرومین در گیلان، ۷۴۱ واحد احداث شد و در مرحله سوم نیز ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در سریع ترین زمان ممکن برای جامعه هدف احداث می شود.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه مسکن محرومان در روستاهای استان گیلان ساخته می شود، عنوان کرد: تمام شهرستان های گیلان دارای واحدهای مسکن محرومان هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با توجه به نیازها پروژه ساخت مسکن محرومان باید تداوم یابد، افزود: در ۴۱ سال گذشته بیش از دو هزار واحد مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان در مناطق محروم، روستایی و صعب العبور ساخته شده است.

آغاز مرحله سوم ساخت مسکن مددجویی در گیلان

مدیر کل کمیته امداد گیلان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات سپاه پاسداران برای رفع محرومیت زدایی، گفت: مرحله سوم ساخت مسکن مددجویان با همکاری سپاه در گیلان آغاز شده است.

عباس اهرابی با اشاره به ساخت ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در گیلان، بیان کرد: رسیدگی به محرومان از اهداف انقلاب است و مسئولان باید بهترین امکانات رفاهی را برای این قشر از جامعه فراهم کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان