[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر «سید احسان خاندوزی» با حضور در جمع بازاریان و کسبه بازار تهران در محل مسجد جامع بازار اظهارداشت: نشست خوبی با اصناف و کسبه بازار تهران داشتیم و به نکات خوبی اشاره کردند.

وی افزود: رئیس سازمان امور مالیاتی برخی از پرسش ها را پاسخ دادند و حل برخی از مشکلات و موارد نیز به مذاکره با بانک مرکزی و سیستم بانکی موکول شد.

خاندوزی گفت: مقرر شد کارگروه مشترکی از میان نمایندگان و بزرگان اصناف و وزارت اقتصاد داشته باشیم تا به صورت منظم و فصلی مسائل و مشکلات احصا شود و از سوی دیگر پیگیری های لازم در بخش های مالیاتی، گمرکی و بانکی برای حل این مسائل انجام شود.

وزیر اقتصاد افزود: درصدد هستیم با این اقدامات حرکت به سمت رونق اقتصادی در کنار بخش های صنعت و کشاورزی که انجام می شود در حوزه های تجارت و اصناف نیز شاهد گشایش هایی باشیم.

وی با بیان اینکه بازار قلب تپنده تجارت و اقتصاد است، گفت: در ایام دشوار جنگ اقتصادی هستیم و فعالان و کسبه با چنگ و دندان از حیثیت خود دفاع می کنند.

خاندوزی تاکید کرد: وظیفه داریم فعالیت اقتصادی روان تر و بدون مانع برای فعالان اقتصادی انجام شود و در سال پشتیبانی و رونق تولید باید کسب و کار تسهیل و مانع زدایی انجام شود.

وزیر اقتصاد گفت: یکی از مشکلات عمده فعالان اقتصادی تمدید مجوزهای فعالیت اقتصادی است که ماه ها باید منتظر صدور مجوز باشند و اراده دولت در ماه های آینده این است که شرایط را تسهیل کند.

وی ادامه داد: مقرر شده سرعت صدور مجوزها بیشتر شود و مجوزها به صورت برخط ارائه شود.

سید احسان خاندوزی در ایام دهه فجر امروز در مسجد جامع بازار تهران به همراه هیأت همراه از نزدیک در جریان مسائل و دغدغه های بازاریان و اصناف تهران قرار گرفت.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان