[ad_1]

حزب تمدن اسلامی در بیانیه ای از مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت جشن ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، در بیانیه حزب تمدن اسلامی آمده است: چهل و سه سال از پیروزی شیرین و محبوب انقلاب اسلامی ایران عزیز ما گذشت. چهل و سه سال فراز و نشیب های فراوان و خاطره انگیز که هر حادثه اش می توانست هر نهضت و انقلابی را از کار بیندازد و نابود کند، اما این انقلاب عظیم الهی که ریشه در باورهای ملتی بزرگ و خداجو داشت با الهام از اسلام عزیز و تشیع سرخ علوی با هدایت های پیامبرگونه ی حضرت امام خمینی رضوان اله تعالی علیه به عنوان مرجعی عظیم القدر و ستم ستیز با ندای (قل اعظکم بواحده آن تقوموا لله مشتی و فرادا) نهضتی فراگیر بنیان نهاد. و آحاد مردم شریف و آزاده ایران زمین را به قیامی الهی فراخواند و خود پیشاپیش ملت با تحمل زندان و تبعید راست قامت و نستوه ایستاد و فریاد زد تا رژیم تا دندان مسلح ستم شاهی پهلوی و اربابان شرقی و غربی اش را به خاک مذلت نشاند و جمهوری مقدس اسلامی ایران را بنیان نهاد.

امروز چهل و سه سال از آن پیروزی تاریخی می گذرد و دشمن همچنان با چهره های متفاوت به دنبال کم رنگ شدن ارزش های الهی در میان جامعه و در نهایت از درون تهی کردن آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی و پایمال ساختن دستاوردهای بزرگترین نهضت مردمی تاریخ و به فراموشی سپردن آثار پر برکت شجاعت ها و مجاهدت های شهیدان و جانبازان و ایثارگران ماست.

امروز بر هر مرد و زن مسلمان و آزاده فرض و واجب است که با بیان پیشرفت های علمی و عملی جمهوری اسلامی یأس و شکست را برای دشمنان و امید و نشاط و شادکامی را علیرغم مشکلات معیشتی و تبعیض ها و سوءمدیریت ها، نصیب ملت شریف و مسلمان نماید.

دشمن بداند که با وجود همه تحریم ها این ملت نشان داده است که هرگز تسلیم نخواهد شد و با امید و اتکال به عنایات لایزال الهی و وحدت و یکپارچگی ملت و مسئولین برتمامی مشکلات فائق خواهد آمد و با تلاش و مجاهدت بیشتر زمینه های حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناء فدا را فراهم خواهد ساخت.

حزب تمدن اسلامی با الهام از روح بلند شهید مظلوم آیت اله دکتر بهشتی و تمامی شهیدان راه حق و عدالت و با پیروی از راه امام راحل عظیم الشأن (ره) و خلف صالح ایشان رهبر فرزانه ی انقلاب از عموم ملت دعوت می کند که همچون سال های پیش با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب 22 بهمن امسال را نیز موجب افتخار و عظمت ایران عزیز و شکست و خواری آمریکا و سایر مستکبران جهان سازند. ان شاءالله.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان