[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور بعد از ظهر چهارشنبه به مناسبت روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران و در دیدار با کارکنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توجه به آیات قرآن کریم باعث پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، اظهار کرد: تعدد و توجه به احکام قرآن کریم و آیات و روایات منجر به پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده که این مهم در عملیات فاو در والفجر هشت خود را به خوبی نشان داد.

وی با اشاره به نقش ایمان در جنگ های پیچیده جوامع امروزی، گفت: امروزه در جنگ های پیچیده باید به ایمان توکل کرد زیرا در غیر این صورت هیچ موفقیتی حاصل نمی شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان حفاظت از کشور و سپاه را یک اصل بسیار مهم دانست و بیان کرد: دشمن به فضای مجازی متمرکز شده و از این طریق به دنبال نفوذ به جمهوری اسلامی است لذا می توان گفت یکی از وظایف حفاظت، اشراف کامل بر توطئه دشمن است که باید به آن توجه شود.

سردار عبدالله پور با تأکید بر لزوم توجه به شناسایی برنامه های استکبار در خصوص نفوذ فرهنگی به جمهوری اسلامی، تصریح کرد: با توجه به قدرت جمهوری اسلامی شکست این نظام توسط استکبار غیر ممکن شده به این منظور دشمن از طریق شبکه های معاند به دنبال نفوذ فرهنگی به کشور و خانواده های ایرانی است.

وی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در راستای حفظ بنیان خانواده در جمهوری اسلامی، افزود: خانواده های ایرانی پیوند عمیقی با انقلاب، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری داشته و این وحدت و اتحاد غیر قابل انکار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: برای تثبیت این امر و جلوگیری از نفوذ استکبار به کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنامه های ویژه ای در این خصوص دارد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان