به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، در هشتمین روز دهه فجر انقلاب، ۶ پروژه عام المنفعه شهرداری لنگرود با حضور سرپرست فرمانداری و نماینده مردم لنگرود در مجلس، اعضای شورای شهر لنگرود، تعدادی از مسوولین ادارات به صورت متمرکز در پیاده راه سلامت پارک فجر به بهره برداری رسید.




مصطفی طالبی در این مراسم با بیان اینکه در چند هفته اخیر شاهد شیوع مجدد ویروس کرونا با سویه امیکرون هستیم، اظهار کرد، نیاز است تا شهروندان در رعایت نکات بهداشتی کوشا باشند تا این سویه جدید نیز به پایان برسد و مانند سال گذشته شاهد از دست رفتن عزیزانمان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا نباشیم.




وی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر نیز که در واقع سالگرد انقلاب است قرار داریم، گفت: هرساله در این روز پروژه های مختلفی توسط ادارات و نهادها به صورت عام المنعفعه به بهره برداری می رسد که شهرداری لنگرود نیز در این راستا ۶ پروژه عام المنفعه را در دستور کار خود دارد و امروز به بهره برداری خواهد رسید.




سرپرست شهرداری لنگرود با بیان اینکه در طول سال همه دستگاه ها و ارگان ها خدماتی را در راستای خدمت به مردم و آبادانی کشور انجام می دهند، تصریح کرد: دهه فجر فرصتی است که پروژه های نهادها به صورت گسترده تر و با حضور اصحاب رسانه به مردم اطلاع رسانی شود که قطعا پیشرفت در زمینه های مختلف و اطلاع از آنان موجب خشنودی و دلگرمی بیشتر مردم نسبت به انقلاب خواهد شد.




طالبی با بیان اینکه امروز و در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب ۶ پروژه عام المنفعه توسط شهرداری لنگرود به بهره برداری می رسد، افزود: میزان کل اعتبارات استفاده شده برای این پروژه ها حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که از این مقدار ۹۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی و الباقی از اعتبارات داخلی بوده است.




به گفته وی، دیواره سازی رودخانه به مقدار ۵۰ مترطول، لایروبی تالاب کیاکلایه در راستای طرح صیانت از تالاب کیاکلایه به مقدار ۳۰۰۰ متر طول و بتن ریزی کوچه ها و خیابان ها به مقدار ۳۵۰۰ مترمربع از جمله این پروژه ها است.




سرپرست شهرداری لنگرود با اشاره به دیگر پروژه های قابل بهره برداری بیان کرد: همچنین در امروز انجام روکش آسفالت تعدادی از کوچه ها و خیابان ها شهر به مقدار ۱۵۰۰۰ متر مربع، لوله گذاری کوچه ها در راستای دفع آب های سطحی به طول ۴۴۰ مترطول و پیاده روسازی و نصب کف پوش به مقدار ۸۰۰ متر طول ششمین پروژه ای است که امروز توسط شهرداری و در راستای خدمت به شهروندان که وظیفه ذاتی شهرداری است به بهره برداری می رسد.






انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان