[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمع خبرنگاران از همه مردم مؤمن استان گیلان خواست تا در سایه رعایت کامل دستور العمل ها در اجتماع میدان شهدای ذهاب رشت شرکت کنند.

وی با بیان اینکه یکی از برکات و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی حضور مردم و مشارکت در صحنه های مختلف است، ادامه داد: حماسه حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جلوه های ماندگار این روز در تاریخ انقلاب و نظام است.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اوج گیری دوباره ویروس کرونا، اضافه کرد: توجه به دستورالعمل های بهداشتی و مواردی که از صداوسیما و نهادهای مربوطه اعلام می شود، در مراسم ۲۲ بهمن امسال نیز همچون همیشه شرکت کنند و شاهد حماسه ای دیگر باشیم.

وی حضور مردم آگاه و با بصیرت گیلان را در اجتماع ۲۲ بهمن میثاقی دوباره با آرمان های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان عنوان و اضافه کرد: این حرکت پر شور در سالروز به ثمر نشستن انقلاب، قطعاً نشانه ی پایبندی مردم به ارزش های انقلاب اسلامی، آرمان های امام خمینی رحمت الله علیه، ولایت فقیه و شهدای گرانقدر است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان