[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان الله محمدی شامگاه پنج شنبه در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب در مسجد مجیب المضطرین بخش گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با جانفشانی های شهدا و ایثارگران و با راهنمایی های داهیانه امام خمینی (ره) به ثمر نشست.

وی با اشاره به شکنجه های سخت و طاقت فرسای ساواک علیه انقلابیون، افزود: مأموران سفاک و ستم گر ساواک برای مبارزه با انقلابیون از هیچ کوششی فروگذار می کردند و ما شهدا و جانبازان زیادی برای انقلاب دادیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن، نظام اسلامی را در محاصره سختی قرار داده است، گفت: جامعه اسلامی در جنگ ادراکی و شناختی قرار دارد و برای کشف واقعیت ها می بایست چشم و گوشمان به فرامین رهبری معظم انقلاب باشد.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در جامعه، بیان کرد: راه، روش و منش شهدا بر خط ولایت استوار بود و ما هم باید در این مسیر گام برداریم.

وی با اشاره به زوایای پیچیده جنگ نرم دشمن، افزود: دشمن در تلاش است تا با دو بهم زنی ها، شبهه افکنی ها و ایجاد غبار بین حق و باطل، جامعه را دچار اختلال فکری و شناختی کند که باید حواسمان به این شگردها باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نسبت به آزادسازی قدس وظیفه مند هستیم، گفت: برای آزادسازی قدس شریف باید بند پوتین ها را محکم بست.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به چگونگی شهادت میرزا کوچک جنگلی، بیان کرد: شهادت میرزا نتیجه جنگ ادراکی و شناختی بود.

وی همچنین افزود: عده ای با نفوذ در بین یاران میرزا و با تفرقه افکنی و دو دستگی، این مبارز نستوه را توسط خود یارانش به شهادت رساندند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان