[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی پیش از ظهر جمعه در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه ملت ایران در دوران پهلوی تحقیر و سبک شمرده می شد، اظهار کرد: آمریکایی ها و اروپایی ها و انگلیسی ها در دوره پهلوی برای ایرانی ها ارزشی قائل نبودند و ایرانی در کشور خود بیگانه بود و غریبه ها حق بیشتری داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه برائت اولین عامل به وجود آورنده انقلاب اسلامی است، افزود: برائت از کفر، ظلم، ستم بیگانگان و همچنین عشق به امام خمینی باعث شد که انقلاب اسلامی پیروز شود.

وی با بیان اینکه فتح الفتوح امام خمینی این بود که ایرانی ها و مسلمانان تحت اراده او حرکت می کردند، بیان کرد: انقلاب اسلامی مولود دو اصل برائت و ولایت بود.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تمام معادلات جهان را بر هم زده است، ادامه داد: در این سال ها هزینه های زیادی دادیم و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردیم زیرا همه درصدد ناکام گذاشتن انقلاب بودند اما این انقلاب اراده الهی بود و تا طلوع خورشید عظمای ولایت یعنی حضرت مهدی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همه بدانند ایران امروز مهد برائت از کفر و شرک و نفاق، ظلم، ستم و عشق به ولایت خدا است.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: اولین آرمان و شعار انقلاب آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، عقلانیت، عزت، استقلال و برادری بود.

وی افزود: مردم گیلان به وجود آورنده قیام ۹ دی بودند و در این سال ها نیز همواره در ۲۲ بهمن زیر باران و برف برای پاسداشت ارزش ها و دفاع از انقلاب به میدان آمده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین خطاب به مسئولان بیان کرد: از مسئولان انتظار داریم که برای آینده انقلاب، بیانیه گام دوم رهبری را به عنوان نقشه راه خود جهت خودسازی، جامعه پردازی و تشکیل تمدن نوین اسلامی قرار دهند.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی متصل می شود؛ افزود: انقلاب اسلامی ایران وابسته به شبکه، تشکیلات و اشخاص نیست بلکه ریشه در جان های مقدس انسان ها دارد و به پشتوانه اراده الهی آغاز شده و برای برچیدن بساط شرک و ظلم در جهان زمینه سازی می کند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان