[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: امسال همانند سال های گذشته و با توجه به اوج گیری دوباره ویروس کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن در مناطق مختلف استان گیلان به دو صورت تجمع محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی و رژه خودرویی و موتوری برگزار شد. بر اساس ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در پنج شهر گیلان شامل لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه، رودبار و ماسال جشن پیروزی انقلاب به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد.

سایر شهرها که در وضعیت نارنجی قرار دارند جشن پیروزی انقلاب به صورت تجمع محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. در رشت نیز میدان شهدای ذهاب همانند سال های گذشته شاهد خروش گیل زنان و گیل مردان بود. هوای سرد و بارانی هم نتوانست مانع این حماسه حضور شود. زن و مرد، پیر و جوان آمده بودند تا بار دیگر نشان دهند هنوز پای آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

خروش مردم دیار میرزا زیر بارش باران/ همه آمده بودند

ما همچنان پای انقلاب، نظام و رهبری ایستاده ایم

ایمانی یکی از رشتوندان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دیدن این صحنه ها واقع لذتبخش است، اظهار کرد: اینکه هیچ چیزی حتی سرما و باران شدید هم نمی تواند اراده این مردم را برای پشتیبانی از نظام خدشه دار کند زیباست و مایه افتخار.

وی با بیان اینکه امروز با توجه به شرایط جوی و سرمای هوا برای آمدن به میدان شهدای ذهاب مردد بودم اما یادم آمد بهمن سال ۹۸ همین مردم بارش حدود یک متری برف هم مانع آنها نشد و آمدند و عکس های آن روز تا به امروز نیز در بسیاری از شبکه های اجتماعی باز نشر شده است.

این شهروند رشتی در ادامه با اشاره به اینکه مردم گیلان از این مدال های افتخار در طول تاریخ انقلاب اسلامی بسیار دارند، اضافه کرد: این حضور حماسی پیام های زیادی برای دشمنان این نظام و انقلاب دارد.

وی با تأکید بر اینکه همه کسانی که در اینجا جمع شده اند مشکلات اقتصادی امروز کشور را با گوشت و پوست خود لمس می کنند، تصریح کرد: اما همه این مشکلات سبب نمی شود که پشت نظام و انقلابی که برای ما استقلال، آزادی و اقتدار را به ارمغان آورده خالی کنیم.

ایمانی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران قدرت بلامنازع منطقه و حتی جهان محسوب می شود، گفت: وجود این اقتدار و عزت است که سبب شده تا برخی از کشورها موقعیت خود را در خطر ببینند و با جمهوری اسلامی ایران مخالفت و دشمنی داشته باشند.

وی تأکید کرد: ما از نسل انقلاب گرفته تا به امروز نسل چهارمی و حتی پنجمی ها با وجود همه مشکلات این انقلاب، نظام و رهبری را دوست داریم و تا پای جان برای دفاع از آن ایستاده ایم.

خروش مردم دیار میرزا زیر بارش باران/ همه آمده بودند

تولید گفتمان نوین و مقتدر توسط انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ با رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) تحت تعالیم و آموزه های قرآن و عترت و با الهام از تجارب ارزنده و رهگشای تاریخی، استبداد ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در این سرزمین را پایان داد.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پای را از معادلات و محاسبات منطقه ای و جهانی فراتر نهاد، افزود: انقلاب اسلامی دو قطبی آن زمان یعنی ابرقدرت های شرق و غرب بر هم زد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با تولید گفتمانی نوین و مقتدر با منظومه ای از عناصر تحول آفرین، هدایتگر و منطبق با فطرت انسانی مانند حق طلبی، آزادیخواهی، عدالت، معنویت و ظلم ستیزی نظام ژئوپلیتیک بین الملل را متحول و تحت تأثیر قلمرو ژئوپلتیکی خود قرار داد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان