[ad_1]

ایسنا/زنجان رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: دستاورد بزرگ انقلاب، دارایی است که این حرکت مردمی به بشریت اهدا کرد و اگر از این موضوع غفلت کنیم خطا کرده ایم.

سردار محمد زهرایی صبح امروز (۲۵ بهمن ماه) در مراسم آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۷۲۰۰ روستا در سراسر کشور که با حضور رییس بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب بشریت را به لحاظ دارایی، دارای هویت کرد، گفت: با بررسی رهاورد انقلاب، مشاهده می کنیم که انقلاب اسلامی ایران دارایی همچون انسان های فداکار و ظلم ستیزی را به جامعه معرفی کرد که در ایام دفاع مقدس، جان خود را در دست گرفتند و از آرمان های انقلاب دفاع کردند.

وی ادامه داد: سوال این است آیا در طول بشریت، آدم هایی از جنس ظلم ستیزی به وجود آمدند؟ آیا در طول بشریت آدم هایی از جنس ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم وجود داشت؟ ظلم ستیزی دارایی انقلاب است. در دوران کرونا مدل رفتاری در کنار هم بودن در اوج تحریم ها را شاهد بودیم که این ها همه دارایی های انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه قیاس انقلاب اسلامی با ۲۸۰۰ سال نظام ستم شاهی، قیاسی مع الفارغ است و این قیاس چندان درست نیست، افزود: دارایی که قلب ها را تسخیر کرده، هدیه انقلاب است. برنامه طرح محرومیت زدایی مردم پایه است و خوشبختانه در دولت سیزدهم استقبال خوبی از این طرح شد.

زهرایی تصریح کرد: این طرح در ۱۰ هزار و ۲۸۳ روستا و ۱۰۸۷ محله با اولویت تامین آب شرب، آب کشاورزی، مسکن محرومان و ... برنامه ریزی و  در ۴ سال اجرا می شود و در حاشیه شهرها نیز این بخش به عنوان حلقه میانی مولد صنایع خرد و متوسط در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به ویژگی های طرح آبرسانی، خاطرنشان کرد: بر اساس طرح توافقی با وزارت نیرو بسیج آبرسانی از جنس کار جهادی و غیرانتفاعی برای حل مشکل آب شرب روستاها است و برای تامین مسکن نیز اقداماتی انجام شده است.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان