[ad_1]

ایسنا/زنجان رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ظرفیت زیادی در کشور برای غلبه بر مشکلات وجود دارد که باید برای رسیدن به آن کمر همت را ببندیم.

سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز (۲۵ بهمن ماه) در مراسم آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۷۲۰۰ روستا در سراسر کشور که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه با بهره مندی از ظرفیت ها می توانیم کارهای بزرگی را پیش برده و خدمات ارائه شده به مردم را ارتقا دهیم، اظهار کرد: بسیج در کنار مردم بوده و در طول وظایف ارگان ها اعلام آمادگی می کنیم که کمک حال باشیم تا کشور را در مسیر پیشبرد اهداف یاری کنیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم انقلاب صادر شد، گفت: در این بیانیه، مقام معظم انقلاب به ظرفیت های انقلاب اشاره کرده و نگاه ها را به این سمت معطوف کرده اند که از آنها بهره ببریم. ایشان هفت چشم انداز اخلاق و معنویت، علم، عدالت، اقتصاد، استقلال و آزادی، مرزبندی با دشمنان و سبک زندگی ایرانی و اسلامی را در این بیانیه مطرح کرده اند که با بررسی محورها مشاهده می کنیم دشمنان دقیقا این موارد را هدف قرار داده اند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه به گفته امام خامنه ای، انقلاب موجودی زنده است، گفت: در حال آماده سازی هستیم تا بیانیه گام دوم را با همه توان اجرایی کنیم. در مرحله حساسی قرار داریم، ملت ایران توانست در برابر توطئه ها دشمنان بزرگ پیروز شود و باید با همه توان کشور را در مسیر درست پیشرفت قرار دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به بهره مندی از ظرفیت های موجود در کشور نیز تاکید کرد و افزود: دولت مردمی بایستی با روحیه جهادی کمر همت ببندد؛ معتقدیم ظرفیت های فراوانی برای پیروزی بر مشکلات وجود دارد و ظرفیت ها دور از دسترس نبوده و قابل دسترس است.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه امروز متحد هستیم تا در برابر مشکلات پیروز شویم، گفت: همان طور که توانستیم بر دشمنان پیروز شویم بر مشکلات اقتصادی نیز پیروز می شویم و انشالله روزهای بسیار خوبی را خواهیم داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به برنامه های محرومیت زدایی این سازمان نیز اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه از جمله برنامه های خوبی است که مرحله اول در ۱۱۰۰ روستا آغاز خواهد شد و سرجمع در پایان طرح ۷۲۰۰ روستا آبرسانی می شود. در استان زنجان هم ۶۰۳ پروژه محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی به بهره برداری می رسد و ۱۱۰۰ پروژه هم آغاز می شود که حجم قابل قبولی است.

وی ادامه داد: طرح های ۱۱۰۰ روستا کمتر از ۶ ماه به سرانجام خواهد رسید و کاری جهادی است که با همکاری بین بخشی مردم از خدمات آن بهره مند خواهند شد. همچنین فرصتی مناسب برای افرادی است که قصد خدمت دارند؛ دانش آموزان و دانشجویان به گروه های جهادی بپیوندند و ایفای نقش کنند. پروژه ها آماده ورود و همکاری جوانان با دانش و ظرفیت فنی است.

سردار سلیمانی افزود: بسیج به عنوان پاره تن مردم پیش قراول عرصه خدمت رسانی خواهد بود.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان