[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی درگذشت شهادت گونه سردار «مهدی مهدوی نژاد» از فرماندهان اسبق لشکر ۱۶ قدس گیلان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

خبر درگذشت سردار مهدی مهدوی نژاد موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب و همه هم رزمانش در گیلان شد.
این سردار بزرگ و رشید اسلام سال ها مجاهدت مخلصانه در پاسداری از میهن و خدمت صادقانه به ملت عزیز ایران اسلامی را از خود به یادگار گذاشته و در همه عمر با عزت خود چه در مسند فرماندهی لشکر ۱۶ قدس گیلان، فرماندهی لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) قم، فرماندهی سپاه استان قم و همچنین جانشین بازرسی ستاد کل سپاه، خود را وقف اسلام و انقلاب اسلامی کرد.

سردار مهدوی نژاد علیرغم داشتن عارضه شیمیایی دائماً در اقصی نقاط کشور، کسوت مجاهدت در راه خدا را ترک ننمود در سربازی ولایت و رهرویی خط مبارک شهیدان تردید نداشت و علی رغم جسمی دردمند در پاسداری از انقلاب و راه امام خمینی (ره) کوتاهی نکرد.

اینجانب درگذشت شهادت گونه جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس سردار مهدی مهدوی نژاد را صمیمانه تسلیت گفته برای همسر مکرمه و فرزندان گرامی و همه دوستان و آشنایان و همرزمان این عزیز سفر کرده آرزوی صبر و اجر می نمایم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان