[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کیومرث حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های محرومیت زدایی ارتش در شهرستان لاهیجان جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش محرومیت زدایی «بهداشتی و درمانی» فعالیت خوبی در نیروی زمینی ارتش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نیروی زمینی در طول ایام کرونا مشغول به خدمات رسانی به مردم بوده است، اظهار کرد: تا به امروز ۱۲ بیمارستان تنفسی و دائمی به ویژه در زمینه مبارزه با کووید ۱۹ توسط مدیریت محرومیت زدایی نیروی زمینی در مناطق محروم ساخته ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: در بعد کمک به مجموعه های درمانی مناطق محروم از جمله لاهیجان، فومن در استان گیلان نیز فعالیت بسیار خوبی داشته ایم و امروز خدا را شاکرم که با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار و مسئولین بهداشتی و درمانی این شهرستان پنج مجموعه درمانی و پشتیبانی درمان در بیمارستان دکتر پیروز به بهره برداری رسید و کلنگ زنی مجموعه ای برای افراد دیالیزی هم انجام گرفته است.

وی ادامه داد: از ابتدای کرونا تاکنون ارتش ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیارد تومان در بحث ساخت بیمارستان کمک کرده اما از دیدگاه ما این سرمایه گذاری برای بهداشت و درمان است.

امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: تأمین اکسیژن در استان های مختلف کشور برای بیمارانی که محتاج به اکسیژن بودند بهترین خدمتی بوده که نیروی زمینی به مردم انجام داده است.

وی به شعار محوری «ارتش فدای ملت است و در رکاب فرمانده کل قوا قرار داریم» نیز اشاره کرد و گفت: این خدمات به گونه ای ترجمان ولایت مداری و محوری ارتش ولایی نیروی زمینی ارتش است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان