[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خلبان ولی رحمانی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش در لاهیجان، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش به عنوان بازو کمکی و گسترش امنیت در سطح کشور فعالیت می کند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در سراسر کشور و در همه حوزه ها با توجه به وظیفه ذاتی این نیرو که ایجاد و پوشش امنیت پایدار بوده با هدایت فرماندهی معظم کل قوا و فرمانده کل ارتش و مدیریت میدانی فرمانده نیروی زمینی ارتش به درستی عمل کرده است.

جانشین مرکز آموزش هوانیروز ارتش با اشاره به حضور در میدان محرومیت زدایی و خدمت به مردم، افزود: هر کجا که مردم نیاز داشتند و از مسئولین درخواست کردند ارتش در کنار دولتمردان حاضر شده است.

وی عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون خدمات گسترده ای در حوزه بهداشتی به ویژه در استان گیلان انجام داده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در استان گیلان هزینه شده است، ادامه داد: خریداری دو دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی برای بیمارستانی امام حسن مجتبی (ع) فومن نیز از دیگر اقدامات است که مجوز ان از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیگیری و تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان لاهیجان از سوی نیروی زمینی ارتش، افزود: بخش های پانسیون پزشکان و پرستاران بیمارستان دکتر پیروز، دو دستگاه کانکس سیار ویژه حمل دارو، ۱۰ دستگاه تخت سه شکن برقی بیمارستانی، جایگاه و دستگاه امحای زباله بیمارستانی، جایگاه مخزن اکسیژن، اتاق انتظار و کتابخانه در شهرستان لاهیجان از جمله این اقدامات است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه همزمان در شهرستان فومن بخش دیگری از اقدامات این نیرو حوزه سلامت و محرومیت زدایی به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: عملیات اجرایی بیمارستان ۲۸ تختخوابی دیالیز در لاهیجان نیز از امروز آغاز به کار می کند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان