[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در استان گیلان، عصر چهارشنبه طرح های محرومیت زدایی ارتش در فومن با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش و مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی در حاشیه این افتتاحیه ها گفت: تجهیز درمانگاه تخصصی حضرت ولیعصر (عج) فومن به دستگاه فوق پیشرفته سونوگرافی و دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی اهدایی قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش به این درمانگاه بوده است.

وی با بیان اینکه، یک واحد منزل مسکونی محرومین که با همت سپاه پاسداران ساخته شده بود با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش و به خانواده هدف تحویل داده شد، گفت: ۵ بسته وسایل ضروری زندگی از قبیل یخچال، بخاری، فرش، تلویزیون و آبگرمکن و اجاق گاز نیز به این خانواده توسط قرارگاه محرومیت زدایی ارتش اهدا شد.

سرهنگ رحمانی با تاکید بر اینکه ارتش تا رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است، تصریح کرد: سربازان مردم در ارتش طبق شعار «ارتش فدای ملت» تلاش می کند بر اساس وظیفه انسانی و دینی در عرصه محرومیت زدایی فعال باشند.

وی اظهار کرد: طرح های آبرسانی، ساخت مسکن محرومان با کمک سپاه، کمک به بهزیستی، تهیه تجهیزات و سایر اقدامات به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش به بهره برداری رسیده و یا در حال انجام است.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: ایجاد انسجام و هم افزایی بین نهادها و دستگاه های خدمت رسان در راستای رفع محرومیت یکی از اهداف ارتش در کشور است که در این مسیر امیدواریم با پای کار آوردن همه ظرفیت ها شاهد اقدامات مؤثری باشیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان